esnek

7 Temmuz 2015 Salı

DIY/ Gliserinli Sprey

Nicedir taslaklarımda bekleyen yazımı tamamladım, yayına soktum.
Sizce saçlarımız yazın mı, kışın mı yıpranıyor? Bence ikisi de... 
Yapımı çok kolay etkisi fazla çok ucuza sahip olacağınız bir sprey bu.

Benim gibi çok kuru cilde sahipseniz hem saçlarınızda hem de vücudunuzda kullanabilirsiniz.  Gliserin tam bir nem deposu. 1 haftadır kullanıyorum ve mucize gibi birşey olduğunu söyleyebilirim. Ben shiffa home diye bir markanın gliserinini kullandım. Siz istediğiniz bir markayı seçebilirsiniz. 

Şimdi geldik nasıl hazırlanacağına;Çok basit

-Gliserin 40 ml-Sprey şişe-Su 160ml


Burada unutmayacağınız tek altın kural 5/1 gliserin. Aman ha!... Yoksa saçlarınızı daha da kurutursunuz. Kaş yapayım derken göz çıkarmaya gerek yok demiii :)
Şişeye gliserini ve suyu ekleyin. Çalkalayın sprey hazır. 


Güle güle kullanın.. 


Not:Ben güzel kokan herşeyi sevdiğim için içine 3 damla yasemin yağı damlattım. 



gliserin

Görsel: Pinperest





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder