esnek

19 Ağustos 2015 Çarşamba

Lancome Shine Lover Ruj

Lancome Shine Lover Lipstick


Selam,
Makyaja başladığımda kullandığım ilk ürünler Lancome'un ürünleriydi.
Kim sevmez ki Lancome'u. Maskaraları, rujları, fondöten ve makyaj çıkarıcı ürünleri efsanedir.
Cildim, saçlarım, dudaklarım bile kurudur benim. Bu sebeple nemlendiricili rujları severim. Tabi ki sadece nemlendirmesi yetmez biraz da kalıcı olursa değmeyin keyfime. Konuya geri dönersek eğer  rujun kutusunu elime aldığımda dayanıklı, ağır ve beyaz yanardöner renge sahip bir ruja sahiptim.
Nemlendirici, besleyici ve güzelleştirici içeriği sayesinde dudaklarımı yumuşatıp yumuşacık yaptığını söyleyebilirim. Rujun içeriğinde hyaluranik asid, gül ağacı yağı ve yoğun bakım kremi mevcut. Zaten rujun kremsi bir yapısı var. Yapış yapış rujları sevmiyorsanız eğer size göre bir ürün olmadığını rahatça söyleyebilirim. 15 tonu var ve ben hepsine tek tek hayran oldum. Fiyatı biraz pahalı kabul ediyorum ama değdiğini söyleyebilirim.
Lancome Shine Lover Lipstick
Özetle yeni Shine Lover Ruju herhangi bir zamanda herhangi bir yerde rahatlıkla kullanıp, doğal sonuç alabilirsiniz. Extra nemiyle dudakları koruyan, renklerinden de anlaşıldığı gibi yaz aylarında daha rahat kullanabileceğiniz makyaj malzemesi.

Tavsiye edilen fiyatı: 79 TL.
Gramajı: 3.2 ml


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder