esnek

3 Ağustos 2015 Pazartesi

Naturel Makyaj

naturel makyaj
Canlı ve koyu renklerin güzelliğinizden rol çalmasına izin vermeyin. Kendi tonlarınızı kullanarak yüzünüzde sadece güzelliğinizi belirginleştirin. 
Eğer güzelliğinizi makyajın arkasına gizlerseniz son yılların makyaj trendine uymamış olursunuz. Evet bu yılın popüler makyajı adeta hiç yokmuş gibi görünüm elde etmektir. 

Naturel makyaj yapmaya karar verdiniz ama nasıl? 

İhtiyacınız olan renkler cilt renginizin üst tonları mat farlar ve ten renginize en yakın sedefli farlar. Elinizde bu renkler mevutsa devam edin okumaya ama yoksa bi koşu gidip alın. Şimdi makyajı adım adım anlatıyorum:

1-Cildinizin sağlıklı ve doğal görünmesini istiyorsanız tabi ki derin temizlik şart. Her hafta en az 1 kez peeling yapın. 
2-Temizlik işlemi bitti nemlendirme safhasına hoşgeldiniz. Nemlendirin 1-2 dakika bekleyin.

dogal makyaj3-Kaliteli, cilt renginize ve cilt tipinize uygun fondoteni uygulayın. Detaylı bilgi için tık...
4-Doğal görünüm için highlighter olmazsa olmaz. 
5-Göz kapağının tamamına ten rengi far uygulayın. 
6-Alt kirpik diplerini ten renginizin en koyu olan far rengiyle belirginleştirin. 
naturel makyaj
7-Açık sedefli bir farla göz pınarlarınızı genişçe aydınlatın. 
8-Hafif ruj sürün. 

9-Ben allığı tavsiye etmiyorum ama tercihe göre hafif sürülebilir. 

İşte naturel makyajınız hazır. Deneyip yorumlarınızı benimle paylaşın. 

Sevgiler,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder