esnek

9 Ağustos 2015 Pazar

Basic MakeUp / Günlük Makyaj

günlük makyaj

Günlük makyajım da abartıya kaçmayı sevmem. Aslına bakarsanız gece makyajımı da sınırlı sayıda abartırım. Günlük makyajım da kullandığım ürünleri sizinle paylaşmak istedim. Bu şekilde makyaja yeni başlayanlara da belki klavuzluk eder diye düşündüm.



Makyaja başlarken:

-İnce tabaka fondöten uyguluyorum. Benim tercihim Lancome Photogenic. Fakat siz BB krem veya dilediğiniz bir ürünü seçebilirsiniz. Fondöten seçimi ve uygulaması yazıma gözatmak isterseniz tıııık.

-Göz altı kapatıcısı vazgeçilmezim benim. Kullandığım ürün yine Lancome concealer. Göz altı kapatıcısıyla ilgili yazım tıııık.
-Artık allığı hayatımdan yavaş yavaş çıkarıyorum. Naturel makyaj çıktığından mütevellit gözüme fazla geliyor. Kullanmıyorum. 
-Göz kapağıma mat ve ten rengi far uyguluyorum. 
-Kirpik diplerime ten rengim açık olduğu için kahve kalem geçiyorum. 
-Maskaramı sürüyorum. 
-Dudaklarımı belirginleştirip bitiriyorum. 
basic makeup
İşte benim günlük makyaj rutinim. 

Sevgiler,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder