esnek

26 Ağustos 2015 Çarşamba

La Vie Est Belle İntense Parfüm - Lancome 2015

La Vie Est Belle İntense Parfüm - Lancome 2015


La Vie Est Belle İntense Parfüm


La Vie Est Belle İntense Parfüm Lancome tarafından lanse edildi.


" Hayat Güzeldir " anlamına gelen " La Vie Bel " ilk kez 2012 yılında çıkmıştı. 2014 yılında dünyanın en çok satan kadın parfümleri arasında 3 numaraya yerleşti. Ama Lancome'a yeter mi? YETMEZ.. :)


La Vie Est Belle İntense; ilk açılışı bergamut, portakal ve şeftali üçlüsüyle yapıyor. Orta notasında ise yumuşak, pürüzsüz ve pudralı süsen (iris çiçeği) ve hipnotize eden sümbülteber çok baskın. İkisinin yanı sıra ylang-ylang, yasemin ve portakal çiçeği de ev sahipliği yapıyor. La Vie Est Belle İntense'i damgalayan ise silhat ve hintbaklası.

Parfümü ilk denediğimde biraz önyargılıydım. Çünkü 2012 yılında çıkan La Vie Est Belle çok şekerli bir kokuydu. Fakat La Vie Est Belle İntense'in  feminen çizgisinin içinde süzüldüm kaldım.

La Vie Est Belle İntense'in tanıtım yüzü 2012'de olduğu gibi yine Julia Roberts. Parfüme çok yakışmış.


La Vie Est Belle İntense'in şişe tasarımının şıklığından da bahsetmeden edemeyeceğim. Koyu mor olan cam şişenin içinde parfüm muhteşem duruyor. Şişenin boynunda gümüş rengi ve mor ipliklerden oluşan organza kurdele ve bu kurdeleyle yapılmış fiyonk var. Bu fiyonkun el yapımı oluşu da ayrı bir şıklık katıyor La Vie Est Belle İntense'e.

Satış Fiyatı:
50 ml 280 TL.
100 ml 365 TL.

Sevgiler,

3 yorum:

  1. blog keşif etkinliğinden geldim bloğunu beğendim izlemeye başladım banada beklerim :D

    YanıtlaSil
  2. Ziyaret ettim blogunu hemen takibe de aldım :) Hoş geldin...

    YanıtlaSil