esnek

23 Ağustos 2015 Pazar

Lancome Miracle Cushion Fondöten

Lancome Miracle Cushion

İşte karşınızda Lancome'dan ilk likit sünger fondöten  Lancome Miracle Cushion. Peki bu ürünün yapısı nasıl? Hangi ciltlere uyar? Başarılı mı?

Kore pazarında çok yaygın olan cushion fondöten furyasından haberim yoktu bu ürünü kullanana kadar.

Ürünün parfüm kokmaması, kolay kullanımı ve BB krem kadar nemlendiricili olması beni cezbetti diyebilirim. Eğer fondötenlerin cildinizi kurutuyor olmasından şikayet ediyorsanız bu fondöten sizi memnun edebilir. Fakat ben yapısını çok sevemedim. Hem kapatıcılığı az, hem kalıcı değil. Üstelik bir müddet sonra ciltte çizgilenme yaptığını da söylemeden edemeyeceğim. Spf 23/PA++ ile cildinizi UVA ve UVB'ye karşı koruyor olması güzel fakat kapağını açıp hava ile buluşan fondötenin güneş koruyucu etkisi ne kadar olur ki.
Lancome Miracle Cushion

Ambalajı oldukça sade ve hafif.
Ürün 2 ayrı bölümden oluşuyor. Alt kısmında sünger, köpüğe benzer fondöten var. Üst kapakta ise ayna ve aplikatör bulunuyor.

Uygulama Şekli:
İçinden çıkan aplikatörü süngere bastırarak yüzünüze uygulayabilirsiniz. Eğer yoğun kapatıcılık isterseniz süngere daha çok bastırın.

Sonuç olarak; örtücülük yok denecek kadar az olan ürün en fazla cilt tonumu eşitliyor. Doğal cilt makyajı arayanlar için ideal bir fikir olabilir. Düşük gramaja göre fiyatı oldukça yüksek olan Lancome Miracle Cushion bana göre satın almaya değmeyecek bir ürün.

Satış Fiyatı: 145 TL.

Sevgiler,

4 yorum:

  1. denemek istiyorum keşke bir tester/deluxe boyu olsaydı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ama Türkiye'ye delux ve sample gelmedi. Belki bi süre sonra gelir. :)

      Sil
  2. Bu ürünü ilk defa gördüm denemek lazım :)
    Blog keşif etkinliğinden geliyorum sizide beklerim :)

    YanıtlaSil