esnek

25 Eylül 2015 Cuma

Konuk Yazar: Leman'ın Dünyası 3 Favori Ürünü

Merhabalar bugün blogger arkadaşım kadınla makyaj bloğunun sahibi Sevil arkadaşıma konuğum..

Üç ultra favori ürünlerimi sizler için yazıyorum..

Ozaman geçelim bakalım benim favori ürünlerim nelermiş :)

İlk ürünüm Bioderma Sensibio H2o makyaj temizleme suyu

Elimin altında devamlı bulundurduğum benim hayatım boyunca kullandığım diğer ürünleri bir köşeye

attıran temizleyicimdir. Makyajınızı bir kerede çıkartıyor.. Benim koyu renkli göz makyajımı ilk sürüşte

çıkartması kendisine aşık olmamı sağladı.. Bendeki küçük boy olmasına rağmen yaklaşık 3 haftadır

hergün kullanıyorum daha yarısında.. Çok bereketli bir ürün çıktı:)

Bioderma Sensibio H2O hassas ciltler için güzel bir ürün.. İçeriğindeki yatıştırıcı aktif ajanlar sayesinde

cilt tahrişini önlüyor  ve içeriğindeki miseller ile ciltteki kiri ve makyajı temizlemede mükemmel bir

ürün.

İkinci ürünüm Essence Lash Mania Maskara

Essence'ın en güzel ve uygun fiyatlı maskarası. Uygulaması çok kolay, fırçası çok güzel. Kirpikleri ince

ve uzun gösteriyor. Ayrıca güzel bir parlaklık da veriyor. Herzaman bitip tekrar alacağım bir ürün ..

Üçüncü ürünüm Rimmel London  Match Perfection Fondöten

Orta kapatıcılıkta, doğal bitişteki fondötenlerinden bir tanesi.. Ciltle kısa sürede bütünleşiyor, yapay

bir görünüm vermiyor. Bu fondöten aslında Kuru, normal, karma ya da yağlı her türde cilt tipine

uyacağı fikrindeyim çünkü benim yağlı cildimde üzerine hafif bir transparan pudrayla aşırı bir parlama

yapmadan günü kurtarmamı sağlıyor. Koku hassasiyeti olanları rahatsız edebilecek derecede yoğun

kokulu ama bence muhteşem bir koku bu. Şişesi pompalı ve gayet hijyenik ama tek kötü tarafı

kapağının sağlam olmaması.. Öyle çok çok uzun saatler kapatıcılık beklemeyin 5 -6 saat idare edecek

tam bir günlük fondöten. Birçok fondöten kullandım 24 saat kalıcılık sağlayan fondötenim oldu. Ama

hiç biri kalıcı olmadı.. Çok sevdim bu ürünü bittikçe mutlaka yenileyeceğim ürünlerden biri

oldu.Bendeki 201 classic beiges rengi.

Bende sizleri Bloğuma Bekliyorum :) http://lemanindunyasii.blogspot.com.tr/

2 yorum:

  1. merhaba sizi takibe aldım blogum yeni destek olurda takip ederseniz sevinirim simdiden teşekkürler http://bayansekerr.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  2. merhaba sizi takibe aldım sizde beni takip ederseniz sevinirim yeniyim destek lütfen :) http://bayansekerr.com.tr

    YanıtlaSil